tag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post5856336126070172761..comments2023-10-30T06:43:22.178-07:00Comments on Govinda's writings: त्यो अनन्त सत्यलाई पहिलो प्रणाम (मृत्युचिन्तन)Govinda Raj Bhattaraihttp://www.blogger.com/profile/00685407716459456786noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-69461402600201470252012-01-20T07:43:54.948-08:002012-01-20T07:43:54.948-08:00साह्रै सुन्दर लेख रहेछ। मृत्यु र जीवनको पुरै लेखाज...साह्रै सुन्दर लेख रहेछ। मृत्यु र जीवनको पुरै लेखाजोखा... धेरै धेरै धन्यबाद हजुरलाईदूर्जेय चेतनाhttps://www.blogger.com/profile/17194392784429305908noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-81790881535667068972011-04-20T08:02:26.826-07:002011-04-20T08:02:26.826-07:00धन्यवाद गुरुदेव, जीवनको अन्तिम सत्यलाई स्मरण गराउन...धन्यवाद गुरुदेव, जीवनको अन्तिम सत्यलाई स्मरण गराउनु भएकोमा ।<br />हामी वरिपरि हुँदा पनि सँधै अज्ञात रहने मृत्यू ,<br />सँधै भयावह लाग्ने<br />डराइरहनु पर्ने त्यो अनन्त सत्यसंग<br />हाम्रो अन्तिम मित्र भएतापनि<br />सँधै विमुख हुन खोज्ने<br />कस्तो विरोधाभासपूर्ण लालसा रहेछ जीवन ?<br />गीताको त्यो श्लोक पुनः सम्झना गर्न चाहें–<br />वासांसि जीर्णानि यथा विहाय<br />नवानी गृण्हन्ति नरोपराणि ।<br />तथा शरीराणि विहाय जीर्णा<br />नन्याति संयाति नवानि देहि ।।Madan Suvedinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-91970532540734545372011-04-19T09:47:12.210-07:002011-04-19T09:47:12.210-07:00Dear Sir
Thank you for this blog post. Your view o...Dear Sir<br />Thank you for this blog post. Your view on life and death reflects how we are trying to avoid the death but we are already surrounded by it. I agree that we must have an endurance to accept death because we have life.. Without death life is not meaningful and vice versa. Our life is momentary but our deeds are long-lived.<br />Thank you <br />PremPremhttps://www.blogger.com/profile/16520573508447457174noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-6949544282056191222011-04-19T00:11:08.252-07:002011-04-19T00:11:08.252-07:00नि:सन्देह रोचक विषय । तर चित्त नबुझेको (त्यसै भन्न...नि:सन्देह रोचक विषय । तर चित्त नबुझेको (त्यसै भन्नु उचित ठानें) के हो भने "सत्य" शब्दलाई यसको परिभाष्य अर्थमा नभएर लाक्षणिक अर्थमा प्रयोग गरिएको ।<br /><br />सत्य भनेको के हो ? अस्तित्वमा रहेको कुरा । असत्य भनेको के हो ? अस्तित्वमा नरहेको (non-existing) कुरा ।<br /><br />जीवन सत्य हो । मृत्यु पनि सत्य हो, तर । पुनर्जन्म चाही सम्भवत: असत्य हो ।<br /><br />अब मृत्युलाई किन मैले 'तर' भने त्यो व्याख्या गर्न चाहन्छु । र यो नै मेरो मूल बुँदा हुनेछ है ।<br /><br />मृत्युको स्वतन्त्र अस्तित्व छैन । सरलकृत गरेर भन्ने हो भने मृत्यु नै छैन । <br /><br />जीवनको अन्तिम बिन्दुलाई एउटा नाम दिइएको न हो मृत्यु भनेर । <br /><br />अर्को शब्दमा भन्नुपर्दा, मृत्यु भनेको केही क्षण मात्र अस्तित्वमा रहने (हाम्रो clinical death पुरा हुँदै गर्दा लाग्ने थोरै समय) कुरा हो । मृत्यु सकिए पछि को समय रिक्त समय हो, अनवरत मृत्युको समय होइन । अर्थात् मृत्यु भनेको अनन्त सत्य होइन, क्षणिक सत्य हो । जीवन पनि अनन्त सत्य होईन । तर त्यो मृत्यु भन्दा धेरै लामो सत्य हो नि ।<br /><br />मलाई थाहा छ म यहाँ शब्दको खेल खेलिरहेको छु, तर मेरो बुँदा नै त्यही हो के ;-)Unknownhttps://www.blogger.com/profile/15953385574822318277noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-73157578201558417432011-04-18T23:22:04.120-07:002011-04-18T23:22:04.120-07:00अत्यन्त खोजमूलक र ज्ञानवर्धक लेख । मृत्युचिन्तन आफ...अत्यन्त खोजमूलक र ज्ञानवर्धक लेख । मृत्युचिन्तन आफैमा गहिरो चिन्तन हो । यस विसयमा यसरी पढन पाउनु ठूलो सौभाग्य हो ।शखदाhttp://www.shakhadasahitya.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-22284210310088519822011-04-18T09:15:51.558-07:002011-04-18T09:15:51.558-07:00Dear Prashasan,
My intention was to clarify but th...Dear Prashasan,<br />My intention was to clarify but then may be I must have failed in the purpose. Sometimes words fail us.<br /><br />Its not fact and fiction dichotomy however my effort was to see a truth and show it as I understood from different facets. <br /><br />A truth is made up of multiple faces.<br /><br />Your query has deeply interested me. Thank you Bhaai.Govinda Raj Bhattaraihttps://www.blogger.com/profile/00685407716459456786noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-66298009082320306492011-04-17T05:55:36.106-07:002011-04-17T05:55:36.106-07:00Sir namaskar,
You created a confusion about what ...Sir namaskar,<br /> You created a confusion about what the death is really. Is this fact or fiction? But in my view- the history of course repeats but in the different pole or it is like telling the same story in the different forms. <br /> Prashasan Pun <br /> TU, Department of English Education.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-10139732829483740032011-04-17T05:45:59.207-07:002011-04-17T05:45:59.207-07:00ईश्वरको सामीप्यको आनन्दको निमित्त मृत्यु आवश्यक छ ...ईश्वरको सामीप्यको आनन्दको निमित्त मृत्यु आवश्यक छ किनकि ईश्वरका सन्तानको लागि मृत्यु हानीरहीत छ ।Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-452160432486292706.post-67811187238609604672011-04-17T03:15:45.195-07:002011-04-17T03:15:45.195-07:00very nice article sir! like it. After reading it, ...very nice article sir! like it. After reading it, felt good abt death somewhat. Thank you for writing this.RabinRenuhttps://www.blogger.com/profile/01047120492348369365noreply@blogger.com